توزین تراز آریا

شرکت توزین تراز آریا ، با شناسایی نیازهای جامعه ایرانی به عنوان یکی از برترین طراحان و تولید کنندگان سیستم های توزین اتوماسیون و نمایشگرهای الکترونیکی  مفتخر است از این پس محصولات خود را با برند آریا به بازار معرفی نماید.
سیاست  آریا بر دو اصل کیفیت همراه با قیمت مناسب و ارائه بهترین خدمات پس از فروش پایه گذاری شده است.
اهداف بلند مدت برند آریا در بازار از دو جهت مورد بررسی قرار میگیرد:

حضور در بازار داخل و بقاي اين برند که سالهاست  در بين مشتریان  شاهد آن هستیم.
رقابت با برندهاي موجود در بازار داخل و راه‌يابي به بازارهاي بين‌المللي
ما با  ارائه محصولات خود با قيمت مناسب  و خدمات پس از فروش  ،  به حضور و بقا در بازار اميدواريم، همچنين آریا قصد دارد برای اطمینان و آرامش  مشتریان خود ، امكان انتخاب بهتري ازمحصولات توزین، اتوماسیون و ...و نیز  خدمات سريع و حرفه‌اي را ارایه کند .


آریا پس از تکمیل تجهیزات تولید با دانش فنی مورد نیاز و تکیه به تجربه عملی و علمی مدیران و پرسنل مجرب و دانش مهندسی خود،  اقدام به تولید انواع باسکول های دیجیتال در ابعاد مختلف ، ترازوهای متحرک(قپان)، ترازو های آویز (کرین) و سیستم های توزین پزشکی و توانبخشی ، اتوماسیون ، تجهیزات آزمایشگاهی، نمایشگرهای دیجیتالی ، استاندارد نموده است .


مشتری مداری آریا

آریا برای رسیدن به اهداف خود و استقبال مشتریان، منشوری تهیه کرده و در اولویت برنامه های خود قرار داده است .

  • اطمینان هرچه بیشتر مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات آریا

  • ارتباط خلاق و متقابل بین کارکنان  و مشتریان

  • ارائه خدمات در حداقل زمان ممکن در همه شرایط 

  • تلاش روزافزون  کارکنان و حمایت از یکدیگر برای رشد و تعالی اهداف آریا

  • افزایش سطح رضایتمندی مشتریان که همان افزایش کیفیت و کاهش قیمت نسبت به محصول تولیدی مشابه و تحویل در زمان مناسب .

  • اصولا" مهمترین ابزار سنجش عملکرد بخش خدمات بعد از فروش آریا ، اندازه گیری میزان رضایت مندی مشتریان است .

  • خدمات پس از فروش در این صنعت چنانچه با کیفیت مطلوب ارائه شود یکی از ابزارهای مهم ترویج و تبلیغ و ارتباط پایدار با مشتری به شمار می رود .
    آریا در راستای رسیدن به اهداف اصلی خود که جلب نظر مشتری می باشد خدمات ویژه ای را به آنها اختصاص می دهد.

صفحه اصلی
متن صفحه اصلی

شرکت توزین تراز آریا ، با شناسایی نیازهای جامعه ایرانی به عنوان یکی از برترین طراحان و تولید کنندگان سیستم های توزین اتوماسیون و نمایشگرهای الکترونیکی  مفتخر است از این پس محصولات خود را با برند آریا به بازار معرفی نماید.
سیاست  آریا بر دو اصل کیفیت همراه با قیمت مناسب و ارائه بهترین خدمات پس از فروش پایه گذاری شده است.
اهداف بلند مدت برند آریا در بازار از دو جهت مورد بررسی قرار میگیرد:

حضور در بازار داخل و بقاي اين برند که سالهاست  در بين مشتریان  شاهد آن هستیم.
رقابت با برندهاي موجود در بازار داخل و راه‌يابي به بازارهاي بين‌المللي
ما با  ارائه محصولات خود با قيمت مناسب  و خدمات پس از فروش  ،  به حضور و بقا در بازار اميدواريم، همچنين آریا قصد دارد برای اطمینان و آرامش  مشتریان خود ، امكان انتخاب بهتري ازمحصولات توزین، اتوماسیون و ...و نیز  خدمات سريع و حرفه‌اي را ارایه کند .


آریا پس از تکمیل تجهیزات تولید با دانش فنی مورد نیاز و تکیه به تجربه عملی و علمی مدیران و پرسنل مجرب و دانش مهندسی خود،  اقدام به تولید انواع باسکول های دیجیتال در ابعاد مختلف ، ترازوهای متحرک(قپان)، ترازو های آویز (کرین) و سیستم های توزین پزشکی و توانبخشی ، اتوماسیون ، تجهیزات آزمایشگاهی، نمایشگرهای دیجیتالی ، استاندارد نموده است .


مشتری مداری آریا

آریا برای رسیدن به اهداف خود و استقبال مشتریان، منشوری تهیه کرده و در اولویت برنامه های خود قرار داده است .

  • اطمینان هرچه بیشتر مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات آریا

  • ارتباط خلاق و متقابل بین کارکنان  و مشتریان

  • ارائه خدمات در حداقل زمان ممکن در همه شرایط 

  • تلاش روزافزون  کارکنان و حمایت از یکدیگر برای رشد و تعالی اهداف آریا

  • افزایش سطح رضایتمندی مشتریان که همان افزایش کیفیت و کاهش قیمت نسبت به محصول تولیدی مشابه و تحویل در زمان مناسب .

  • اصولا" مهمترین ابزار سنجش عملکرد بخش خدمات بعد از فروش آریا ، اندازه گیری میزان رضایت مندی مشتریان است .

  • خدمات پس از فروش در این صنعت چنانچه با کیفیت مطلوب ارائه شود یکی از ابزارهای مهم ترویج و تبلیغ و ارتباط پایدار با مشتری به شمار می رود .
    آریا در راستای رسیدن به اهداف اصلی خود که جلب نظر مشتری می باشد خدمات ویژه ای را به آنها اختصاص می دهد.

  • توزین تراز آریا